הטנדר של רנו בייצור
רנו החלה – לראשונה בעידן המודרני – לשווק טנדר מתוצרתה; מדובר ברנו אלסקן שעל הכוונה ליצרו הצהירה רנו עם השקת מכונית תצוגה בשם זהה בספטמבר 2015, כאשר למעשה מדובר בניסאן נבארה החדש, בתחפושת שונה במקצת; רנו וניסאן הן חברות אחיות, כך שהחיבור ושיתוף הפעולה ברורים למדי.
הטנדר הממותג מחדש הוא כאמור ניסאן נבארה מתחת לפח, וזה אומר זהות מכאנית בכל – החל במנועים (4-צילינדריים בנזין או טורבו דיזל בנפח 2.5 ליטר, עם 160 או 160 ו-190 כ"ס בהתאמה), עבור בשלדה ובמרכב ועד לתיבות ההילוכים הכוללות 6 הילוכים ידניים או 7 אוטומטיים. ההינע הוא אחורי או כפול, לפי הגרסה, ובהיצע מרכב חד או דאבל-קבינה.

רנו לא הצטיינו אף פעם עם טנדרים… ה-Renault Colorale יוצרה בין 1950-57, כולל בגרסאות 4×4 קשוחות – אך ללא הצלחה מסחרית משמעותית
רנו יחלו בשיווק האלסקן במהלך החודשים הקרובים בדרום אמריקה כאשר במהלך השנה הבאה (2017) הוא צפוי להגיע גם לאירופה, כמתחרה חדש בסגמנט הטנדרים המורשים לשאת עד טונה אחת של מטען, הכולל הצלחות כמו טויוטה היילקס,
איסוזו דימקס, מיצובישי טרייטון וכמובן – האח התאום ניסאן נבארה.

אחת ההצלחות הגדולות של רנו בכלל היתה ה-4, שיוצרה בין 1961 ל-1994 בלמעלה מ-8 מיליון יחידות. במהלך השנים הוצעו פה ושם גרסאות טנדר, אך עם סך כולל של אלפים בודדים שיוצרו מדובר כיום בפריט אספנות נדיר – יותר מאשר סמל להצלחה…
בין רמות האבזור השונות תוצע גם רמת אבזור מפוארת, עם ריפודי עור, בקרת אקלים ושיוט, מערכת מולטימדיה מתקדמת ועוד.
בשלב זה עוד מוקדם לקבוע האם רנו אלסקן ישווק גם אצלנו, למרות שברגע שישווק באירופה הוא יורשה להימכר גם בארץ.
,