ניסאן NV200 נכשל במבחני הריסוק
ארגון היורו-NCAP, הנחשב מזה שנים לקובע הסטנדרט בטיחותי של מכוניות חדשות, מפרסם את תוצאות מבחני הבטיחות (ריסוק ובדיקת יציבות) אותם ערך לניסאן NV200 (המכונה גם Evalia בשווקים מסויימים, ובשם זה נבחן) כאשר בשורה התחתונה מופיע "נכשל". 3 כוכבים בציון הכולל, מתוך 5 אפשריים, נחשבים כיום לציון שהנו מתחת לסטנדרט, או במילים אחרות: הרכב אינו בטוח בסטנדרטים הקובעים כיום. בנוסף לכשלים הנובעים ככל הנראה מתכנון לוקה בחסר, גם איכות ההרכבה המפוקפקת תורמת את חלקה לתוצאה השלילית כאשר ביורו-NCAP מסבירים כי בשעת התנגשות חזיתית ניתק תא הכפפות ממקומו כמו גם חלקים מרצפת הרכב (!) בהם משענת הרגל של הנהג.
בסעיף ההגנה על הנוסעים (מבוגרים) בעת התנגשות חזיתית קיבל המיניואן של ניסאן ציון של 68% בלבד. בהגנה על הולכי הרגל (בדיקת גודל והיקף פגיעת חזית הרכב בהולכי רגל) קיבל הניסאן NV200 67% ובסעיף של היצע אמצעי ההגנה והבטיחות מתברר "חיסכון" מוגזם שהוביל לציון של 55% בלבד. הנחמה היחידה של ניסאן בתוצאות מבחני הבטיחות דנן היא בציון שניתן בהגנה על ילדים (הדמיית פעוטות בכיסא ילדים) – 81%.
מבחן הריסוק של הניסאן NV200:
מבחן הסלאלום/יציבות של הניסאן NV200: