הדבר הבא, על פי פולריס
פולריס האמריקאית חושפת אם ה-Sportsman ACE החדש, שעטנז בלתי מוכר עד כה המשלב טרקטורון עבודה כפול-הנעה ורכב side-by-side דוגמת הפולריס RZR המוכר גם במחוזותינו.
פולריס הצליחו לדחוס מושב לנוסע יחיד אל תוך גוף טרקטורון קומפקטי (לבטח יותר מהמוכר בקטגוריית ה-RZR ושות'), לעטוף הכל בקשתות הגנה ובסוף עוד לתמחר את זה במחיר תחרותי; 7,500$ יעלה התענוג בארה"ב – מחיר של טרקטורון עבודה גדול.
מבחן ראשון, על ידי צוות האתר utvscene.com בארה"ב:
בפולריס מייעדים את הספורטסמן אייס החדש לרוכבים/נהגים חסרי ניסיון או יומרות, המחפשים רכב בעל יכולות יוצאות דופן בשטח, אך שקל לנהוג בו ושמציע בטיחות מקסימאלית. לשם כך מוצעת מערכת ניהוג ושליטה פשוטה וקלה שהושאלה מעולם ה-side-by-side והכוללת גלגל הגה (ולא כידון, כמו בטרקטורון), ישיבה בתוך מושב בתוך הכלי (ולא עליו – ע"ע טרקטורון), ומרווח גחון ומהלך גלגלים נדיבים ביותר, אשר בצירוף גלגלי 'בלון' שמנמנים אמורים לתקל בהצלחה את רוב סוגי השטח הקשים לעבירות. רצוי כמובן שניתן יהיה לניידו בקלות, בארגז הטנדר למשל, ועם רוחב של 122 ס"מ לא צפויה כאן בעיה. לנוסע מוצעים מושב לופת יחיד במרכז הכלי, חגורות בטיחות עם 3 נקודות עיגון, קשתות ההגנה ורשתות צד הניתנות לסגירה למניעת "בריחת" הרגל החוצה או חדירת גופים גדולים פנימה. הספורטסמן אייס מצויד במנוע חד-צילינדרי מוזרק דלק בנפח 327 סמ"ק המייצר 32 כ"ס והמעביר את כוחו באמצעות תיבת העברה רציפה (ואריאטור) ושני יחסי העברה (Low ו-High) אל כל הגלגלים. מנוע זה מייצר די הספק לכל מטרה, ללא חשש מעודף כוח או ברוטאליות בהתנהגות, המאפיינים לא פעם טרקטורונים גדולים. משקלו העצמי 380 ק"ג והוא מסוגל לגרור נגרר במשקל כולל של עד 680 ק"ג. הספורטסמן אייס יכול לשאת מטען כולל של 261 ק"ג, מתוכם 55 ק"ג על המשא הקדמי ו-110 ק"ג על האחורי.
בפולריס החלו לשווק את הספורטסמן אייס בארה"ב ובקנדה, ולקראת אמצע השנה יוחל בשיווק גם ביתר השווקים בהם פולריס פעילה בעולם.
לפנייה ליבואנית פולריס לארץ, לחצו כאן