קייס מאגנום 2015 – ההשקה בנובמבר
לפני כחודשיים סיפרנו לכם על תוכניות קייס לשנה הקרובה, ובין היתר הבאנו בפניכם הצהרות מפי בכירים בקייס, אודות מאגנום מחודש ל-2015, שיכלול לראשונה מערכת זחלים מקורית מהיצרנית – מערכת שהיתה אז בעיצומן של בדיקות מקיפות. ואכן, קייס מאגנום 2015 יכלול גם גרסאות עם מערכת זחלים במקום הגלגלים האחוריים שיכונו Rowtrac. כפי שזה נראה כעת, מדובר יהיה בגרסאות בהן מחליפות מערכות זחלים את הגלגלים האחוריים בלבד, כאשר בשלב זה לא ידוע על זחלים המתוכננים להחליף גם את הגלגלים הקדמיים. קייס ישיקו את המאגנום Rowtrac בנובמבר הקרוב, במהלך תערוכת Eima 2014 באיטליה. בקייס טוענים כי מדובר יהיה בטרקטור הראשון בסדר גודל שכזה שיוצע עם קונפיגורציית גלגלים/זחלים כזו. בקייס טוענים כי במהלך אינספור שעות הבדיקות והבחינות – עם מערכות שונות – הם הגיעו למסקנה שזחלים מאחור בשילוב צמיגים קונבנציונאליים מלפנים מהווים את השילוב הנכון והמתאים ביותר. לטענת אנשי קייס לא נפגע באופן כזה ההיגוי והזחלים מאחור מספקים אחיזה משופרת והידוק קרקע מופחת בתנאים אליהם הם מיועדים. הזחלים יוצעו ברוחב 41 עד 76 ס"מ.
קייס השיקה את המאגנום בסוף 1987 ומאז יוצרו – בכמה דורות – כ-150,000 מאגנומים, שרכשו לעצמם במשך השנים שם של כלים מובילים בתחום האחיזה וחלוקת המשקל, הספק המנוע ואמינות. הדור הנוכחי של המאגנום הושק בסוף 2013 וקיבל אז בין היתר סדרת מנועים חדשה המציע הספקים של עד 435 כ"ס (Boost) בדגם העל – המאגנום 380. מנוע ה-FPT (פיאט) כולל מערכת טיפול בגזי פליטה המכונה Hi-eSCR. נפחו 8.7 ליטר והוא מוצע כיום ב-5 גרסאות של המאגנום החדש: 250, 280, 310, 340 ו-380 (שם הדגם נגזר מההספק). בנוסף מוצעות גרסאות 'חלשות' יותר של המאגנום עם מנוע 6.7 ליטר – מאגנום 180, 200, 220 ו-240. כל דגמי המאגנום עומדים בתקני Tier 4 Final.
לקראת שנת הדגם 2015 לא חלים שינויים במערכות המנועים וההינע של דגמי המאגנום בהשוואה לסדרה שהושקה בסוף 2013, אך בנוסף להוספת גרסאות ה-Rowtrac מדווחים בקייס עוד על ליטוש ועדכון תא המפעיל – בראשם יחידת גג חדשה עם 'חבילת' תאורת LED חוסכת אנרגיה ורבת עוצמה. דגמי המאגנום המעודכנים ל-2015 – כולל גרסאות ה-Rowtrac עם הזחלים – ישווקו החל מהרבעון השלישי של 2015. לפניה ליבואנית קייס לארץ, לחצו כאן