פיאט דובלו מתעדכן
בפיאט מגדירים את הדובלו החדש כרביעי בשושלת הטנדרון המצליח. אבל, למרות ההגדרה "דובלו החדש" מדובר יותר במקצה שיפורים ומתיחת פנים מאשר השקת רכב חדש שפותח ככזה מן היסוד.
עיצוב הדובלו החדש עודכן באמצעות פנסי חזית חדשים, סבכה קדמית חדשה ('גריל') ופגושים חדשים, שכולם יחד מעניקים לטנדרון המצליח מראה רענן וחדש.
גם הפנים טופל ובין השאר סביבת הנהג עוצבה מחדש וכוללת מעתה לוח מחוונים חדש ושלושה במקום שני מושבים; קוריוז משעשע הוא בהודעת פיאט שתצורת 3 מושבים תימנע מתושבי הממלכה הבריטית, שם ההגה ממוקם מימין, מאחר ומסקרים שביצעו גילו האיטלקים כי תושבי האי ממערב אירופה "מרוצים מאוד מתצורת שני המושבים בגרסאות ההגה הימני וכך יישאר גם בדגם החדש של הדובלו". שיהיה.
היצע המנועים יכלול בשלב ראשון צמד מנועי טורבו דיזל בנפח 1.3 ו-1.6 ליטר המייצריםת 90 ו-105 כ"ס בהתאמה. בפיאט טוענים כי למנועים החדשים שיפור של 40% במהירות התגובה למצערת, מה שמתיימר להשפיע על נוחות הנסיעה, קלות התפעול וצריכת הדלק; בפיאט מצהירים על צריכה ממוצעת של עד 4.4 ליטר בלבד לכל 100 ק"מ נסיעה (22.7 ק"מ/ליטר!) ופליטת CO2 של 115 גרם לק"מ בלבד.
מערכת הזרקת דלק חדשה ומתקדמת בשילוב מערכת 'עצור וסע' סטנדרטית, צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה, ליטוש אווירודינאמי ושימוש בשמן מנוע בעל צמיגות נמוכה מבטיחים כולם לתרום לחיסכון המשמעותי בצריכת הדלק ביחס לדגמי הפיאט דובלו המוכרים; שיווק הדובלו החדש כבר החל באירופה. לפניה ליבואנית פיאט לארץ, לחצו כאן