מרסס קייס פטריוט חדש
קייס החלה לשווק את המרסס ה'קטן' בהיצע מרססי הפטריוט מתוצרתה (מרססי ה'סלף' שלה) – הקייס Patriot 2240 – בתחילת 2013; לאחר כשלוש שנים בלבד בייצור מוצג עתה מחליפו – הקייס Patriot 2250 – המתיימר להציע שיפור ועדכון כמעט בכל פרמטר. קייס פטריוט 2250 הוא מרסס עצמאי עם מיכל סטנדרטי בנפח 660 גלון (כ-2,500 ל'). מדובר במרסס שתוכנן – כיתר הדגמים בסדרה – לעבודה בהיקפים גדולים ובכל סוגי השטח, הודות למרווח הגחון הגבוה, הגלגלים הגדולים וההינע ההידרוסטאטי המתקדם. בהשוואה לפטריוט 2240 מציע ה-2250 הספק גבוה יותר, עם הבטחה לתפוקה גבוהה יותר ובמקביל ירידה בצריכת הדלק; המנוע הוא מנוע פיאט תעשייתי (FPT) בנפח 6.7 ליטר המייצר כאן 175 כ"ס – 6% יותר בהשוואה לפטריוט 2240 – והספק מקסימאלי ב-Peak של 190 כ"ס (עלייה של 10% ביחס ל-2240 היוצא). מנוע זה מצויד בטכנולוגיית SCR – מפחת קטליטי סלקטיבי. המנוע עומד בתקני Tier 4 Final.
למרסס ה'סלף' החדש של קייס כאמור הינע הידרוסטאטי, המוצע כאן עם 4 שלבים ('יחסי העברה'). ביחס ל-2240 היוצא מוצעות בדגם זה משאבות הידרוסטאטיות חדשות, מאסיביות ועמידות יותר ומנועים חדשים המותקנים על הגלגלים הקדמיים, המאפשרים שילוב וניתוק ההינע הקדמי גם תוך כדי תנועה באופן חלק ונטול כל מאמץ או מכות למיניהן, טוענים בקייס. מערכת הבקרה והפיקוח בכל הקשור לתחזוקה, מדדים וטיפולים הושאלה מדגמי הפטריות הגדולים יותר ומאפשרת גישה וטיפול נוחים מבעבר. בתוך כך שופרה גם הגישה למנוע, עם חיפוי שתוכנן מחדש המתיימר להציע פתיחה וסגירה נוחים בהרבה עם גישה טובה יותר למכלולים השונים, לטובת קלות הטיפול והתחזוקה בשטח. בהיצע מספר זרועות ריסוס ('בום'), במפתחים של 18.3, 24.4 ו-27.45 מ' הניתנים לעבודה בטווח גבהים רחב.
לפניה ליבואנית קייס לארץ, לחצו כאן