ריענון הקומביינים של דויץ-פאהר
כשנתיים וחצי לאחר השקתה עוברת סדרת הקומביינים C9000 של דויץ-פאהר רענון משמעותי ראשון. הסדרה כוללת 2 דגמי בסיס – C9205 ו-C9206 – המוצעים בגרסאות עם או בלי זחלים מלפנים ומותאמים לעבודה בשיפועי צד, לפי דרישה. החשוב ברשימת העדכונים הוא ללא ספק היצע המנועים החדש, כאשר את מנועי הדויץ ששירתו את הקומביינים מסדרה C9000 עד כה (6-צילינדרים, 7.8 ליטר עם 334 או 395 כ"ס) מחליפים מעתה מנועי מרצדס. מדובר במנועי 6R1000 T4F עם 6 צילינדרים אף הם ובנפח 7.7 ליטר, המוצעים ברמות הספק של 354 או 395 כ"ס. המנועים החדשים עומדים כמובן בתקני פליטת המזהמים Tier 4F האמריקאים ורמה 4 האירופאים. העברת הכוח כמו גם מערכות ההינע נותרו ללא שינוי – תיבה הידרוסטאטית בעלת 4 מהירויות והינע כפול.
עוד חדשות הן אופציות נוספות לשולחנות קציר, כאשר אל השולחן ברוחב 9.0 מטרים שהוצע למן השקת הסדרה, מצטרפים שולחנות נוספים ממשפחת ה-VARICROP של היצרנית ברוחבי עבודה של 5.0, 5.5, 6.5, 7.5 ו-8.5 מטרים.
עוד חדשה היא האפשרות לכוון את רוחב הגלגלים מאחור (מרווח הסרנים) אשר יחד עם מערכת למניעת החלקה שהוצעה זה מכבר בקומביינים מסדרה זו מבטיחה לשפר משמעותית את יכולת העבירות והאפשרות לעבוד ביעילות מרבית גם בשיפועי צד גבוליים.
בתוך תא המפעיל מוצע מעתה ג'וי-סטיק חדש מסדרת ה-Commander Stick המתיימר להציע נוחות משופרת ויעילות גבוהה יותר בתפעול, הודות להוספת פונקציות ועיצוב/סידור מחדש של המתגים והכפתורים. גם מסך מגע חדש מתיימר להציע שיפור בנוחות בעבודה, ובעצם משלים את רשימת הריענונים והשיפורים של סדרת הקומביינים. יבואנית דויץ-פאהר לארץ היא חברת צ.ל.ע