ג'יאנט 452 מוחלף בדגם חדש
ג'יאנט G2700 מחליף מעתה את ה-452 הוותיק שייצורו יופסק. כל הפרטים בידיעה
יצרנית המעמיסים הקומפקטיים ההולנדית Giant מחליפה את המעמיס הוותיק והמצליח מתוצרתה – Giant V452T בדגם חדש לגמרי: ג'יאנט G2700. הדגם החדש – כקודמו – מוצע בארבע גרסאות שונות, כולן סביב משקל העבודה של ה-2.5 טון; עיקר ההבדלים בין הגרסאות – HD, X-Trac HD, HD+ ו-X-Trac HD+ – מתמקד בגובה ההרמה המרבי, סוג ההינע הסופי (ישיר או פלנטרי), חוזק הסרנים, סוג הדיפרנציאל (נעילה מלאה מופעלת חשמלית או מוגבל החלקה), הקבינה (פתוחה או סגורה) ומערכת העברת הכוח (הידרוסטאטית; מהירות מרבית של 25 או 30 קמ"ש).
ג'יאנט G2700 מונע במנוע קובוטה עם 50 כ"ס, כאשר מדובר בנתון צפוי בהחלט; ג'יאנט מייצרת בין השאר מעמיסים קומפקטיים עבור קובוטה, המשווקת ומוכרת אותם תחת שמה וצבעה, כך שהחיבור בין החברות הגיוני. המנוע עומד בכל התקנים העדכניים כיום באירופה.
הזרועות הסטנדרטיות אצל הג'יאנט G2700 מאפשרות גובה הרמה מרבי של 296 ס"מ (גובה ציר הכף) ועומס רכינה מרבי של 2,375 ק"ג. גרסאות ה-X-Tra מוצעות עם זרועות קצרות יותר – גובה הרמה מרבי של 2.5 מ' בלבד – אך עם עומס רכינה מרבי של 2,850 ק"ג.
כמו כל דגמי ג'יאנט כך תוכנן ומשווק גם ה-G2700 הן כמעמיס קומפקטי סטנדרטי והן כנושא ציוד, עם אופציות לעוד יציאות הידראוליות, מגוון רחב של ציוד מקורי, אפשרות עבודה עם רוב הציוד הרלוונטי המוצע על ידי יצרניות מתמחות, מגוון סוגי צמיגים לבחירה ועוד. בג'יאנט מציעים מעמיס זה כמובן לשוק החקלאי על גווניו, אך גם לשווקי התשתיות, השירות המוניציפלי, עבודות העפר, הבניין וכיו"ב.
יבואנית ג'יאנט לארץ היא חברת ט. ק. שיווק והפצה מאזור התעשייה באר טוביה