עדכון דגמי המטעים של ניו הולנד
עיצוב חדש, קבינות חדשות ומנוע חדש הופכים את דגמי 2023 המצליחים לחדשים כמעט לגמרי. הפירוט בידיעה
ניו הולנד מעדכנת ומרחיבה את היצע דגמי המטעים שלה מסדרה T4. מדובר בדגמי ה-T4-F (מטעים סטנדרטי), T4-N (צר ומונמך) ו-T4-V (מותאם במיוחד לכרמים). עיצוב חדש של חופת המנוע, כולל יחידת הפנסים כמו גם סביבת מפעיל וקבינה סגורה חדשים רלוונטיים לכל הגרסאות. סביבת המפעיל החדשה כוללת כיסא חדש – רחב יותר, רצפה שטוחה, עיצוב חדש של לוח המחוונים ואמצעי תפעול שאמורים להיות אינטואיטיביים ונוחים יותר.
חדשה היא גרסת 120 (עם 118 כ"ס) המתמקמת בפסגת ההיצע, מחליפה את דגמי ה-T4.110 כחזקה ביותר. גרסה זו מוצעת עבור כל תתי הסדרות בסדרה T4 והיא נועדה לענות על הצורך הגובר בעוד הספק בכדי להפעיל ביעילות מרבית את הציוד המתקדם והחדש ביותר בשוק, ובכך לאפשר העלאת התפוקה והגברת היעילות בעבודה.
היצע הדגמים, אם כן, כולל עתה את ה-T4.80 V/N/F, T4.90 V/N/F, T4.100 V/N/F, T4.110 V/N/F, וכאמור – ה-T4.120 V/N/F החדש. למעט זה האחרון מצוידות כל הגרסאות במנועי FPT (פיאט תעשייתי) וותיקים, תלת-בוכנתיים בנפח 3.4 ליטר. דגמי ה-120 מצויידים במנוע מתוצרת זהה, אך ארבע-בוכנתי בנפח 3.6 ליטר עם ארבעה במקום שני שסתומים לצילינדר. מנוע זה מכונה F5C והוא עומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר באירופה, בין היתר בשל שימוש במאיץ חלקיקי דיזל ומפחת קטליטי סלקטיבי. מנוע זה יוצע ברמות הספק נמוכות יותר גם ביתר דגמי הסדרה, ככל הנראה לקראת אמצע שנת 2023. בניו הולנד מתגאים בכך שלמרות הוספת מערכות הניקוי, סינון ופליטה הנדרשות למנועים החדשים מציעים דגמי הסדרה את גובה חופת המנוע הנמוך ביותר בסגמנט.
עוד חדשה מתייחסת למשאבה ההידראולית שספיקתה המרבית עלתה לכדי 100 ליטר/דקה – עוד חיזוק שנועד לאפשר הפעלה קלה ויעילה יותר של ציוד הדורש כוח רב. מספר היציאות ההידראוליות הסטנדרטי עלה לכדי חמש.
ניו הולנד מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה